Monday, 25 April 2011

BULETIN IAB mengucapkan terima kasih kepada semua pengunjung yang bertandang ke laman ini. Melalui  internet, BULETIN IAB telah dapat berkongsi berita dan peristiwa di IAB  melalui maya. Semoga  segala catatan berita dan peristiwa di IAB dapat dinikmati oleh komuniti pendidikan dengan seluas-luasnya.  BULETIN IAB berharap segala berita dan peristiwa yang dipilih dapat memenuhi cita rasa serta dapat memberikan kepuasan kepada pembaca sekalian.

Konsep Kandungan
Secara umum BULETIN IAB adalah berkonsepkan majalah berita yang maparkan catatan  peristiwa dan aktiviti yang berlaku di IAB khususnya dan KPM amnya.

SUMBANGAN BAHAN:
BULETIN IAB mengalukan sumbangan berbentuk berita, artikel, gambar dan sebagainya bagi dimuatkan  dalam terbitan ini. Sumbangan hendaklah disampaikan melalui emel:
swakarya2@gmail.com

REDAKSI PENERBITAN

Penaung:
Pengarah Institut Aminuddin Baki


Penasihat:
Timbalan Pengarah Profesional
Timbalan Pengarah Khidmat Latihan

Pengerusi:
Ketua Pusat Dokumentasi dan Sumber Pendidikan


Sidang Redaksi
Abdul Razak Abdul Rahim, Nor Ishan Abdul Razak, Siti Anidah Mahadi, Rosniza Rahmat, Aziah Samican, Razuan Abd Majid, Nasaharuddin Mohd Rashid, Siti Hadijah Alwi, Raja Ibrahim Raja Midin.


Pereka Grafik
Basri Othman


Urus Setia Penerbitan:
Salina  Abdul Karim

Urusan Penerbitan Maya:
Pusat Dokumentasi & Sumber Pendidikan
Institut Aminuddin Baki
Kementerian Pelajaran Malaysia,
Sri Layang, 69000 Genting Highlands,
Pahang, Malaysia.
Tel:03-6105 6100
Faks:03-6105 6298/6299

©Hak Cipta Terpelihara.
Hak Cipta terpelihara, tiada mana-mana bahan yang terdapat dalam laman ini boleh dipetik atau disalin tanpa kebenaran daripada Pengarah Institut Aminuddin Baki, Kementerian Pelajaran Malaysia, Sri Layang, 69000 Genting Highlands, Pahang, Malaysia.


PENAFIAN
Segala kandungan yang terdapat dalam BULETIN IAB adalah hasil penulisan penulis sendiri. Sidang redaksi tidak bertanggungjawab atas segala kesilapan fakta dan sumber. Namun redaksi akan  memastikan karya yang diterbitkan  adalah asli.

No comments:

Post a Comment